Nyckeln har anlänt!

 
Åh! Jag har inte varit så här exalterad över en bok sedan... nej, jag minns inte när. Har spenderat fem minuter bara med att vrida och vända på den, lukta på den (ni vet, lukten av en ny bok) och bara beundra den allmänt. Det är en riktig tegelsten på 800 sidor, men om jag känner mig själv rätt så läser jag nog ut den på ett kick. Kika in på bloggen om några dagar, så hittar ni nog en recension :)
 
/Mimmie
 


Carro

Jag hoppas att jag får hem min i veckan :)

2013-11-18 / 21:59:58
BLOGG: http://romeoandjuliet.blogg.se
Elina

Jag önskar att jag var lika pepp på den bokserien som alla andra, men näe det är jag inte. Känns ju trist!

Svar: Har du läst de tidigare delarna? :)
Johanna & Mimmie

2013-11-19 / 14:05:51
BLOGG: http://marklarsbooks.blogg.se/
Elina

Jajamen :) eld var helt klart bättre än Cirkeln, får läsa om dom och hoppas på att de blivit bättre kanske ;)

Svar: Jag hatar den känslan när man läser en bok som alla andra hyllar till gudarna och man själv inte tyckte vad bättre än bra, liksom. Men faktiskt så måste man ju inte älska en bok bara för det. Jag försöker mig ibland på omtalade böcker i genrer jag inte är så mycket för... Ibland blir man positivt överraskad och ibland tänker jag bara att jag borde sluta försöka läsa typ Sagan om ringen, hehe.
Johanna & Mimmie

2013-11-19 / 16:36:07
BLOGG: http://marklarsbooks.blogg.se/

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback