30 days of books, återupptagen!

Ni som har följt bloggen ett tag kanske minns att jag höll på med denna 30 days of books-challenge ganska länge, men att jag lade av. Tänkte hur som helst ta upp den igen! Jag irriterar mig lite på att den bara finns där bland kategorierna, ofärdig.
 
Dagarna som är kvar är:
 
Day 22 - Favourite book you own
Day 23 A book you wanted to read for a long time but still haven't
Day 24 - A book that you wish more people would've read
Day 25 - A character who you can relate to the most
Day 26 - A book that changed your opinion about something
Day 27 - The most surprising plit twist or ending
Day 28 - Favourite title
Day 29 - A book everyone hated but you liked
Day 30 - Your favourite book of all time
 
 
Jag tycker det ganska bra ut, förutom dessa ständiga "favourite". Som om man någonsin skulle kunna välja en favoritbok? Den som skrev listan kan väl inte ha varit en riktig bokslukare om hen inte insåg detta...? haha.
 
 



Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback